tisdag 1 oktober 2013

En av flera första dagar


Jag bestämde mig redan igår (måndag) för att sätta mig i ateljén vid 10 och så blev det också. Med den vetskapen fick jag redan måndag kväll bestämma mig för ett material som min start av en start skulle bestå av. Mitt inre arkiv är nog allt utom strukturerat och jag kom och tänka på SVTs Anslagstavlan. 

Innan han nyser får respresentera den förvirrade kartläggningen som efter nysningen (som får representera handledningen) blir det glesare och mer fokuserade arkiv där få mer mer exakta post-itlappar sätts upp. Materialet blev alltså post-its och det är det jag sitter och arbetar med nu. 


En stund till i förvirringen i hopp om en regäl nysning. Förlösande, utlösande, chockartad och härlig.

Fortsättning följer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar